Компанія Moneyveo презентувала спортивну колекцію на Odessa Fashion Day 2020 
До лінійки увійшли 10 жіночих образів.
Ф

інтех-компанія Moneyveo взяла участь у діджитал-показі Odessa Fashion Day 2020 зі спортивною колекцією одягу від бренда #КРАСАВА. До лінійки увійшли 10 жіночих образів. У капсулі представлені футболки, шорти, топи, лосини з ідеальною посадкою, сукні, а також стильний пуховик. Окрім того, до лінійки увійшли брендовані унісекс-дощовики, пошиттям яких займалася команда Drydope. Основними кольорами колекції стали зелений, фіолетовий і білий.

Усі речі з колекції доповнені фірмовим принтом. Одяг бездоганно підійде як для легких пробіжок, так і для інтенсивних тренувань.

«Усі речі з колекції — зі зручною посадкою і не сковують рухів»,— запевняє дизайнерка Наталія Город.

«Для пошиття колекції ми обрали тканину еластан, що найчастіше зустрічається у таких виробників, як Bayer, Lucra і Dorlastan. Це дуже тонке волокно, в чистому вигляді його використовують вкрай рідко, в основному додають до складу інших тканин. В нашій колекції — це бавовна. Його унікальна здатність розтягуватися в 6-8 разів і повертатися до первісної форми після зняття навантаження є надважливою саме для спортивного одягу», — коментує Наталія Город.

«#КРАСАВА — це зокрема й про здоровий спосіб життя. Адже в здоровому тілі — сильний дух і енергія. Наша друга колекція для проактивних молодих людей, які в тонусі й в гармонії з собою навіть у непростий період карантину», — коментує CEO Moneyveo Альона Андронікова.

Як розповідає голова організаційного комітету Odessa Fashion Day та директор OFDCONSULT Костянтин Леонтьєв, вперше за всю історію проєкту (а це 11 років роботи) відбувся digital-сезон.

«Ми встигли вчасно перебудувати механізм роботи і піти повністю в онлайн-версію. Від офлайна вона відрізняється тим, що немає реального контакту з гостем. В іншому ми посилили всі ті позиції з просування бренда, що і були розроблені раніше. В умовах карантину працювати із дотриманням всіх запобіжних заходів і водночас зібрати якісний матеріал вкрай складно, але це нереальна пригода і досвід», — розповідає Костянтин Леонтьєв.

Нагадаємо, що минулої осені Moneyveo представили свій бренд в межах Kyiv Fashion Week 2019. Перша колекція осінь-зима складалася з 19 моделей одягу для жінок і чоловіків у стилі casual. Акцент робили на бодіпозитив: речі створили у стандартних і великих розмірах.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: