
Круїзний кежуал та неформальний щоденний блек тай. Український бренд чоловічого одягу Damirli презентував новий міжсезонний дроп класики майбутнього, обличчям якого став Андрій Бєдняков.
«Ми змішали всі дрес-коди між собою і зробили речі, які виглядають особливо, але й не овердрес. У вільному, але вишуканому стилі. Не бунтівні, але і не класичні речі. Дуже смарт, але зовсім не кежуал. Ні круїз, ні блек тай, а все разом. І на все це нас надихнув Андрій Бєдняков. Просто тим, що прийшов до нас на індпошив і показав, як все це поєднується у його еклектичній, але настільки цілісній особистості. Все легко стало на свої місця.
Я вдячна, що Андрій погодився стати обличчям цього дропу, адже уявити собі іншого героя я б не змогла. Це класика майбутнього. Як мінімум, для нашого бренду.
Як максимум, улюблений бренд чоловіків. Чоловіків, які можуть собі дозволити вдягатися у зручний, але помітний одяг бездоганної якості поміж дрес-кодами. Якщо ваш чоловік такий, то ми — ваш джокер», — жартує Ельвіра Дамірова (Гасанова), креативна директорка Damirli.
«Не складно пояснити, чим італійська класика відрізняється від британської. Натомість ми прагнемо, щоб до них додалася українська класика», — каже Ехтірам Даміров, співзасновник бренду.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: