Круїзний кежуал та неформальний black tie у дропі Damirli
Бренд називає вбрання класикою майбутнього.

Круїзний кежуал та неформальний щоденний блек тай. Український бренд чоловічого одягу Damirli презентував новий міжсезонний дроп класики майбутнього, обличчям якого став Андрій Бєдняков.

«Ми змішали всі дрес-коди між собою і зробили речі, які виглядають особливо, але й не овердрес. У вільному, але вишуканому стилі. Не бунтівні, але і не класичні речі. Дуже смарт, але зовсім не кежуал. Ні круїз, ні блек тай, а все разом. І на все це нас надихнув Андрій Бєдняков. Просто тим, що прийшов до нас на індпошив і показав, як все це поєднується у його еклектичній, але настільки цілісній особистості. Все легко стало на свої місця.

Я вдячна, що Андрій погодився стати обличчям цього дропу, адже уявити собі іншого героя я б не змогла. Це класика майбутнього. Як мінімум, для нашого бренду.

Як максимум, улюблений бренд чоловіків. Чоловіків, які можуть собі дозволити вдягатися у зручний, але помітний одяг бездоганної якості поміж дрес-кодами. Якщо ваш чоловік такий, то ми — ваш джокер», — жартує Ельвіра Дамірова (Гасанова), креативна директорка Damirli.

«Не складно пояснити, чим італійська класика відрізняється від британської. Натомість ми прагнемо, щоб до них додалася українська класика», — каже Ехтірам Даміров, співзасновник бренду.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: