Леся Нікітюк та бренд glo™ зняли стильний ролик про свободу бути собою

На правах реклами. 

glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину.

Філософія бренду glo™ передбачає постійний пошук та створення несподіваних поєднань, а також відмову від компромісів. Бренд не боїться кидати виклик собі та усталеним стандартам і переконаний: кожна людина — унікальна та неповторна особистість.

Яким міг би бути світ, де кожен може вільно виражати себе та свої бажання?

Новий відеоролик glo™ дає змогу уявити це. Разом із Лесею Нікітюк бренд відчиняє двері у сміливий та безкомпромісний світ hyper+ — своєрідну паралельну реальність, де можна не підлаштовуватись під стандарти, а просто бути собою на всі сто відсотків та отримувати задоволення від кожного моменту життя.

Свобода самовираження без упереджень — головна ідея креативної відеороботи від glo™. Щоб розповісти цю історію про сміливість та внутрішню силу, glo™ зібрав зіркову команду: яскраву амбасадорку бренду Лесю Нікітюк, режисерів Леоніда Колосовського та Дмитра Голумбевського, студію The Martini Shot, а також блискучий акторський склад. До нього увійшли хореограф та учасник шоу «Танці з Зірками» Дмитро Жук, популярний блогер Євген Таллер, танцюрист шоу «Танцюють Всі» Бахтіяр Ібрагімов та інші.

У яскравих героях hyper+ світу кожен може впізнати себе. Вони самобутні особистості, які мають що показати світу і сміливо втілюють свої бажання у життя. Наприклад, дівчина з офісу в обідню перерву піддається драйву хіп-хопу та пускається у танець посеред вулиці. Звичайний майстер дорожніх робіт стає суперзіркою крутої блогерської платформи. А хлопець, просто прогулюючись площею, малює у своїй уяві фантастичний світ.

Кожна історія hyper+ світу є цікавою та спонукає замислитися, що бути собою — це дійсно круто. Варто лише відкинути упередження та стереотипи, прийняти себе і свої захоплення й відкрити власний неповторний унікальний стиль.

Сміливі експерименти, несподівані поєднання та відчуття свободи притаманні всьому, що робить бренд glo™ — від нестандартних проєктів до стильних інноваційних девайсів. Недарма glo hyper+ подарував своє ім’я неймовірному світу з ролика, адже яскравий пристрій із сучасним дизайном здатний вдало підкреслити індивідуальний образ свого власника.


Лінійка glo™ hyper+ — це спроба відображення стилю, втілена в елегантних лініях, вишуканій комбінації текстур та сучасному дизайні. Елегантний чорний, довершений синій, бездоганний білий чи вишуканий золотий — кожен із кольорових варіантів девайсу є особливим і дає можливість підкреслити свій автентичний стиль.

Ролик про світ hyper+ — уже друга велика колаборація glo™ з Лесею Нікітюк, яка нещодавно стала його амбасадоркою. Крутий старт співпраці glo™ і народної зірки Лесі Нікітюк говорить про те, що від бренду можна очікувати багато цікавого. Більше новин на офіційній сторінці glo™ в Instagram.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: