
До Дня Києва бренди LITKOVSKA та SYNDICATE запускають конкурс Kyïv-Kommitment — проєкт про любов до міста, його енергії та натхнення, яке воно дарує. Це можливість розповісти про те, що робить Київ рідним для мільйонів людей, незалежно від того, де вони народилися.
Про конкурс
«Ті, хто вже здобули досвід у цій індустрії, мають підтримувати молоді таланти і відкривати для них двері у світ моди та дизайну. Особисто для мене Київ — це про сміливість, і я хочу, щоб цей конкурс став можливістю для нових голосів заявити про себе»,
— пояснює Лілія Літковська.
Співзасновники SYNDICATE Ірина Василевська і Тарас Шевчук додають: «Цей конкурс покликаний зафіксувати Київ таким, яким ти його відчуваєш — у формах, лініях і ритмах. Тож до участі ми запрошуємо всіх, хто готовий виразити почуття до улюбленого міста. Поділіться своїм баченням — і, можливо, саме воно стане частиною спільної історії Києва».
Умови участі
Роботи переможця конкурсу стануть принтами для футболок спільної колекції брендів. Крім того, автор найкращої роботи отримає 5 % від продажів речей із його дизайном. Прийом заявок триватиме до 7 квітня, відбір фіналістів — до 15 квітня. А вже 20 травня колаборація Kyïv-Kommitment надійде у продаж на сайтах і в магазинах LITKOVSKA та SYNDICATE.
Щоб взяти участь у конкурсі, митці мають надіслати свою роботу у форматі PDF, JPEG, PNG або у відеоформаті MP4 на пошту [email protected], указавши в темі листа Kyïv-Kommitment. У листі також треба зазначити прізвище, ім’я та контактний номер телефону для зв’язку.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: