Locals: аксесуари, що розпалюють жіночність, від бренду TONKO
Медіапідтримка українських проєктів від редакції JS.

Товари та послуги бренду: аксесуари ручної роботи.

Засновники: Олена Москаленко та Тетяна Манжос.

Канали продажу: вебсайт, платформа Etsy.

Соціальні мережі: інстаграм-сторінка.

TONKO — бренд аксесуарів ручної роботи, заснований Оленою Москаленко та Тетяною Манжос 2020 року. Серед асортименту — лаконічні жіночні шкарпетки, рукавички, хустинки та бантики, створені переважно із тюлю. Це ті самі елементи образу, що створюють особливі акценти та дозволяють дівчині сяяти за будь-якої нагоди.

Нині продукцію бренду обирають дівчата в понад 15 країнах світу, керуючись бажанням підкреслити внутрішню легкість та любов до деталей.

«Наш бренд про аксесуари, які стають акцентами образу, наділяють його характером. Ми хочемо, щоб кожна дівчинка, що одягає наші рукавички, шкарпетки або інші вироби, відчувала, що вона — вау. Аби ловила на собі погляди та збирала компліменти», — діляться засновниці.

Аксесуари бренду на сторінках L`Officiel Lithuania

Аксесуари бренду на сторінках L`Officiel Monaco

Аксесуари бренду на сторінках L`Officiel Arabia

Locals — це проєкт, створений для популяризації українських брендів із різних сфер, адже в умовах війни локальний бізнес та соціальні/культурні ініціативи, які знайомлять світ із Україною, особливо потребують підтримки. Деталі — тут.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: