
Як відомо, всі ми опинилися в умовах, коли повноцінно працювати та реалізовувати проєкти вкрай складно. Зважаючи на ситуацію, редакція JS вирішила підтримати українські бренди, які створюють круті продукти/сервіси. За кілька тижнів ми отримали безліч заявок і готові ділитися з вами найкращими, на наш погляд, інформаційними приводами.
Бренд MARSALA
презентував колекцію «Міраж»
Марія Маслій, засновниця та дизайнерка взуттєвого бренда MARSALA
«Я вірю, що туфлі — завжди про нове відчуття себе, про впевненість і привабливість, починаючи з власного відображення в дзеркалі. Ми робимо все, аби наші клієнтки змогли відчути себе інакше, просто взуваючи наші туфлі. Цьому сприяє сервіс, зосереджений на зручності та увазі до клієнта», — коментує дизайнерка.
Колекцію весна-літо бренд MARSALA презентував у форматі діджитал-лукбука з п’яти художніх колажів.
«У теперішні часи невизначеності й обмежень у пересуванні приходять нові рішення в створенні віжуалів», — зазначає Марія Маслій.
Для створення п’яти історій було обрано молодого ізраїльського митця Олександра Барболіна, що працює у стилі «сюрреалістичний колаж». Українець за походженням, він у 2013 році емігрував до Ізраїлю і присвятив себе мистецтву. У його роботах реальність змішується зі сном, а головні героїні переміщуються в часі, розгулюючи між епохами.
Новій колекції MARSALA під кодовою назвою «Міраж» притаманна ретро-стилістика, що занурює в ностальгію та пропонує приміряти її на себе. Таким чином сучасне взуття стає символом прекрасного далекого, яке можна взяти із собою в реальний світ після карантину.
Новим моделям характерні квадратний ніс і гострі кути, неон і силікон, поєднання грубої шкіри, лаку і тонкого сатину — все це, немов міражі, повертає нас в минуле. Туфлі та босоніжки, лофери і слайдери, високі підбори та плоский хід — в цьому сезоні вибір рівнозначний.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: