Locals: ефектне вечірнє вбрання в колекціях бренду Nick Kichkar
Медіапідтримка українських проєктів від редакції JS.

Locals — це проєкт JetSetter.ua, створений для популяризації українських брендів із різних сфер, адже в умовах війни локальний бізнес та соціальні/культурні ініціативи, які знайомлять світ із Україною, особливо потребують підтримки. Деталі тут.

Nick Kichkar

Товари та послуги бренду: жіночий одяг та вечірнє вбрання.

Засновники: Микола Кічкар.

Наявність зареєстрованої торгової марки: наявна

Інтернет-магазин: відсутній.

Канали продажу: вебсайт, інстаграм-сторінка.

Система доставки: доставка поштою.

Український бренд Nick Kichkar був створений у 2021 році дизайнером Миколою Кічкарем, проте митець розпочав свій активний творчий шлях іще у 2018. Після закінчення Schooll of Art x Craft Лілії Літковської він презентува колекцію «Принцеса Діана», натхненну стилем та життєвим шляхом Леді Ді.


Nick Kichkar комбінує стилі різних епох: французьких 50-х років ХХ століття зі стилем рококо ХVIII століття. Автор колекції знаходить нові рішення в дизайні фасонів, ліній та силуетів, які відображають ДНК-бренду.

Микола Кічкар

У лютому Микола Кічкар презентував свою нову колекцію «Пудра Рококо» на New Generation Day у межах Ukrainian Fashion Week.

Надихнула на створення колекції англійська вінтажна пудрениця, що належала бабусі дизайнера. Головна мета колекцій — передати момент причепурювання перед туалетним столиком. Момент, коли сучасна дівчина повертається після щоденних справ додому, скидає із себе повсякденний одяг та готується до особливого вечора, на який надягне свою найвишуканішу сукню.

Благодійні ініціативи, що підтримує бренд

10% від продажу суконь переказують на підтримку ЗСУ.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: