Locals: готуємося до спекотного сезону разом із брендом Elegance
Медіапідтримка українських проєктів від редакції JS.

Товари та послуги бренду: купальники та пляжний одяг.

Засновники: Анастасія Моргуль.

Канали продажу: вебсайт, ЦУМ у Києві,  May Studio в Одесі, Kvezal’ у Запоріжжі.

Соціальні мережі: інстаграм-сторінка.

Elegance — це український бренд, що спеціалізується на купальниках і пляжному одязі. Його створили 2015 року в Запоріжжі як бренд нижньої білизни, абсолютно жіночної і сексуальної. Набувши стрімкої популярності серед дівчат, згодом засновниця бренду Анастасія Моргуль розширила асортимент до стильного одягу для дому, купальників та пляжного одягу.

Нині саме купальники є особливістю бренду, а в’язані сукні та костюми Elegance стали невід’ємною частиною пляжного гардеробу серед інфлюенсерів зі всього світу.

«Наш слоган: CAUTION! BEAUTY, SEXY, ADDICTIVE. І так, це правда, бо ми дійсно викликаєм звикання! Наші купальники найгарніші, тому що максимально підкреслюють всі жіночі переваги. Дуже сексі, але не занадто відверті. І головне — таких немає більше ні в кого», — ділиться Анастасія Моргуль.

Поза пляжним одягом бренд випускає боді та домашній одяг. Звісно, з акцентами, що неабияк підкреслюють жіночні форми. При цьому він є абсолютно комфортним на щодень.

Locals — це проєкт, створений для популяризації українських брендів із різних сфер, адже в умовах війни локальний бізнес та соціальні/культурні ініціативи, які знайомлять світ із Україною, особливо потребують підтримки. Деталі — тут.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: