Як відомо, всі ми опинилися в умовах, коли повноцінно працювати та реалізовувати проєкти вкрай складно. Зважаючи на ситуацію, редакція JS вирішила підтримати українські бренди, які створюють круті продукти/сервіси. За кілька тижнів ми отримали безліч заявок і готові ділитися з вами найкращими, на наш погляд, інформаційними приводами.
Креативні суботні вечори із брендом T-dress
Співзасновники українського бренда одягу T-dress — Діана Перфільєва та Костя Омеля — запустили ініціативу TogetherForever на підтримку креаторів із творчих професій, яка триватиме до остаточного завершення карантину.
«Ми вигадали цей проєкт, розмірковуючи про те, як провести карантин з користю, підтримуючи одне одного і водночас у задоволення, адже позитивні емоції ніхто не відміняв»,— коментує Діана.
Ідея ініціативи полягає в тому, що кожного тижня фрілансери з різних креативних індустрій (діджеї, стилісти, візажіcти, моделі, фотографи тощо) проводять в Instagram-акаунті бренда T-dress розважальні активності. Весь прибуток від продажу суконь, отриманий протягом 24 годин після ефіра, бренд ділить із запрошеним гостем навпіл.
Ініціатива проходить щосуботи о 20:00 і почалася з серії домашніх діджитал-вечірок. На даний момент свої DJ-сети вже відіграли DJ і модель Яна Кензіровська, DJ Stassy Miller і блогерка та DJ Sasha Zayats. Візажистка Анна Луценко провела майстер-клас і показала, як зробити яскравий літній макіяж, модель Юлія Олійник провела тренування, а модель Mankakra навчила знімати відео у TikTok.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: