Locals: колекція футболок JUL, натхненна музикою незалежної України
До першого дропу увійшли «Воплі Відоплясова» з обкладинками «Хвилі Амура» та «Або Або», «Скрябін» з «Танцем Пінгвіна» та інші культові виконавці.

Від початку повномасштабної війни українська аудіовізуальна культура переживає нову хвилю популярності. Особливо це стосується музичного руху, який виник у перші роки після проголошення Незалежності. Масмаркетовий бренд жіночого одягу JUL об’єднався із відомими українськими виконавцями 90-х років, щоб створити спеціальний музичний мерч-триб’ют періоду, що вирізнявся драйвом, свободою, відкритістю до експериментів та людей, що були творцями того часу.

До першого дропу увійшли «Воплі Відоплясова» з обкладинками «Хвилі Амура» та «Або Або», «Скрябін» з «Танцем Пінгвіна», «Вхід у змінному взутті» з «ВУЗВ. Плановая вечеринка» та Руся з добірки «Вибране».

Так, у JUL започатковується культура використання мерчового одягу з вітчизняним культурним контентом, яка, сподіваємося, стане для українців ще однією традицією. Лінійка буде доповнюватися зображеннями інших виконавців та їхніх творів.

Футболки представляють молоді українські артисти, які перебувають на початку свого творчого шляху. Серед них — Blichaus80, Cape Cod, ЮЮ, Євгеній Король, Andriy Kostyukov, ТУЧА, Ярина Сізик із гурту «Щука Риба», Talberg, Samantha.

Частина коштів від продажу колекції йде на підтримку бійців «Азов» до офіційного благодійного фонду полку Support Azov.

Колекція доступна до придбання з 24 серпня на сайті бренду jul.ua, а з 29 серпня — в шоурумі бренду за адресою: вул. Мечникова, 6.

Фотограф: VIC BAKIN

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: