Locals: креативні принти в образах бренду Lev i Rosa
Медіапідтримка українських проєктів від редакції JS.

Locals — це проєкт JetSetter.ua, створений для популяризації українських брендів із різних сфер, адже в умовах війни локальний бізнес та соціальні/культурні ініціативи, які знайомлять світ із Україною, особливо потребують підтримки. Деталі тут.

Lev i Rosa

Товари та послуги бренду: одяг з авторськими принтами.

Засновники: Юлія Волосович.

Наявність зареєстрованої торгової марки: немає.

Інтернет-магазин: наявний.

Канали продажу: інстаграм-сторінка.

Система доставки: доставка поштою.

Lev i Rosa — український бренд жіночого одягу, створений дизайнеркою Юлією Волосович спільно з власними дітьми Левом та Розою. Основна концепція бренду — образи із креативними принтами, розробленими дітьми.

«Починала я сама, розробляючи різноманітні принти, але одного разу діти запропонували мені взяти і їхній малюнок в роботу, і я навіть не сподівалася шо це стане таким хітом. Спочатку він мені здався занадто смішним та дитячим, але коли я ризикнула і зробила першу річ із динозавриком, ми ледь змогли справитися з кількістю замовлень! Цей динозаврик став флагманом, нашим найпопулярнішим принтом, і вже близько чотирьох років є справжнім бестселером. Звичайно це дуже надихнуло Лева та Розу, і вони почали малювати ще і інші малюнки для бренду. Це були і чудернацькі монстри, і дивовижні квіти, і прекрасні рожеві фламінго, і навіть дивна істота Лев-Роза, яка потрапила в колекцію, і з якою ми, врешті, поїхали в Париж, аби представити одяг у шоурумі українських брендів у межах Тижня моди в 2020 році», — ділиться дизайнерка.

Під час виготовлення одягу майстри бренду звертають особливу увагу на екологічні матеріали та безумовну якість у відтворенні.

Бренд один із перших запровадив в Україні технології digital fashion. Завдяки якісній візуалізації неабияк оптимізуються процеси і зменшуються зайві витрати матеріалів при виробництві, що робить свій внесок в популяризацію екологічності при виробництві одягу.

«Наразі наші речі замовлюють по всьому світу, — каже дизайнерка. — Ми плануємо розширити свою лінійку, додати виробництво взуття та сумок, головних уборів, також є багато ідей щодо колаборацій з іншими українськими та світовими брендами».

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: