Locals: модерністська архітектура Києва у колекції бренду PODYH
Упізнаєте культові споруди, відтворені в одязі?

Український бренд PODYH презентував колекцію одягу та аксесуарів, присвячену модерністській архітектурі Києва.

Тема обрана не випадково, адже дизайнерка бренду Дар’я Плаксюк має за плечима диплом магістра архітектури. Це стало поштовхом для всієї подальшої творчості. Створення колекцій відбувається на стику двох світів, що втілюються у мінімалістичному дизайні.

В осінньо-зимовій колекції команда PODYH переосмислює відомі модерністські будівлі Києва: бібліотеку ім. В.І. Вернадського, готель «Салют», готель «Мир», «Парк пам’яті», корпус фізичного факультету КНУ ім. Т. Шевченка та УкрІНТЕІ.

При створенні гардероба для жінки, яка живе в мегаполісі і виконує декілька ролей, акцент зроблено на забезпеченні функціональності і зручності речей.

Основу колекції заклали брючна двійка з екошкіри; костюм зі штанів на резинці і сорочки зі складками на спині; сукні, натхненної геометрією архітектурних об’єктів, та спідниці на запах із декоративною застібкою у вигляді великого люверса.

Доповнюють лінійку трикотажні позиції, зокрема в’язаний в рубчик гольф з отворами для великих пальців на рукавах. Цей елемент робить річ дедалі комфортнішою в умовах сезону осінь-зима. Вагомим аксесуаром стане балаклава, де для передачі пористої структури модерністських будівель використовувалася ручна в’язка.

Сумки — окрема пристрасть дизайнерки, адже створення кожної нагадує процес проєктування — невід’ємної рутини архітектора. У колекції представлені три такі аксесуари, кожен із них — алюзія на визначену модерністську будівлю. Так, скажімо, стеля бібліотеки ім В.І. Вернадського втілюється в сумці Caisson. Параметри «Тарілки» УкрІНТЕІ відображено в аксесуарі, призначеному для ключів і карток. Особливу увагу приділено сумці-рюкзаку, образ якого повторює обриси готелю «Салют». В’язання гачком, великі люверси, форма — спричиняють появу речі, яку хочеться розглядати.

Колірна гама обрана аж ніяк не випадково: для нерухомості цього періоду часто використовується бетон, тому в колекції присутні різні відтінки сірого; чорний виступає символом химерних тіней, які утворюються завдяки продуманій композиції архітектурних обсягів і стають невід’ємною частиною будівлі.

Старт продажів запланований на 4 жовтня і приурочений до Всесвітнього дня архітектора. Ознайомитися з колекцією можна на офіційному сайті бренду.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: