Locals: п’ять молодих брендів, пронизаних українським символізмом
Саме час відкрити нові імена.

Із Днем Незалежності, Україно! У цей особливий для нашої могутньої країни день ознайомимося із брендами, які крізь власну концепцію та стиль характеризують глибину та красу української культури.

Бренд вишитого одягу «Ґаптувальня»

«Ґаптувальня» створена в Івано-Франківську дизайнеркою Наталією Гергелюк. Бренд робить акцент на доречності традиційної вишитої сорочки за будь-якої нагоди, а також — завдяки поєднанню сучасних силуетів і вишивки — демонструє, що народна культура існує поза часом, вона розвивається на наших очах і трансформується разом із суспільством.

Із початком повномасштабного вторгнення «Ґаптувальня» не лише не припинила роботу, а й розділила свою майстерню із брендами з постраждалих регіонів, що були змушені полишити звичне місце виробництва.

Бренд прикрас «ВидимоНевидимо»

Український бренд «ВидимоНевидимо», створений дизайнером Андрієм Паславським, відтворює та популяризує справжні етнографічні українські прикраси, серед яких переважно намиста, сережки та дукачі. Усі вироби виготовляються за давніми технологіями за історичними зразками.

Відсоток із продажів прикрас бренд переказує на благодійність, яка є рушійної силою нашої перемоги.

 

Видавництво «Зоря та Книжки»

Видавництво «Зоря та Книжки» під керівництвом письменниці та видавчині Зоряни Нагребельної презентує для сучасної української жінки актуальну літературу, що має культурне й історичне підґрунтя.

Першими ластівками видавництва стала «Книга для записів», у якій можна писати і яка не вичерпується назвою «блокнот», а також збірка есе молодих сучасних авторів «Подорожі». Кошти з її продажу йдуть на закупівлю гуманітарної допомоги з Німеччини.

Популярності вже встиг набути художній роман «Всеслава» та дитяча казка про перемогу добра «Принцеса та Ангелик».

Бренд вишиванок в урбаністичному стилі Slastion

Бренд одягу Slastion дизайнерки Сюзанни Сластіон — це гармонійне поєднання етніки та сучасних ліній, натуральних тканин та інноваційних текстильних рішень. Спеціалізуючись на драпіровці та ручній вишивці, з колекції в колекцію бренд залишається відданим головній філософії — стилю та вишуканості, які натхнені традиціями, що інтерпретовані на сучасний лад.

Відсоток від продажів бренд переказує на підтримку Збройних сил України.

Бренд вишиванок MONA

Бренд жіночого вишитого одягу МONA, засновницею якого є Наталія Мольто, — це поєднання українських традицій і сучасної моди. Для створення колекцій тут використовується натуральний льон, а орнаментом для вишивки слугують сакральні слов’янські символи.

Команда бренду, що складається з креативних і молодих художників та дизайнерів, пропонує клієнтам простір для фантазії та навіть експериментів. Ви самі можете створити унікальну модель, обравши улюблений колір тканини та вишивки.

Частину коштів із продажів бренд спрямовує на допомогу Збройним силам України.

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: