Locals: перший український монобренд засобів для волосся SABEL
Медіапідтримка українських проєктів від редакції JS.


Товари та послуги бренду:
косметика для волосся.

Засновники: Оксана Мельникович та Олександра Палько.

Канали продажу: вебсайт.

Соціальні мережі: інстаграм-сторінка.

SABEL — перший український монобренд засобів догляду за волоссям із трихологічним підходом. Косметику не тестують на тваринах і вона має натуральний склад, в основі якого ефірні масла, мікроелементи та вітаміни групи А і В. Останні роблять шкіру голови здоровою та мінімізують вплив пилу та інших зовнішніх подразників.

Головна концепція бренду — забезпечити здоров’я і чистоту шкіри голови, що в результаті сприяє росту густого та блискучого волосся, для якого також передбачена низка ефективних засобів.

SABEL пропонує поетапний догляд за волоссям, завдяки якому можна досягти відмінних результатів за короткий проміжок часу.

1 етап — кілька разів на місяць використовувати пілінг чи скраб, що сприяє очищенню шкіри голови та ексфоліації;

2 етап — обрати шампунь за типом шкіри для глибокого очищення;

3 етап – використання тонера для відновлення рН гідроліпідної мантії і підтримки шкірного імунітету;

4 етап – бальзам для «закриття» верхнього шару волосся, захисту кольору та забезпечення еластичності, а також маска для відновлення глибоких шарів волосся;

5 етап – відновлення захисного шару олійками, флюїдами, сироватками. Також фахівці бренду рекомендують користуватися ампулами для стимуляції росту волосся.

Ознайомитися із усією продукцією можна на сайті.

Locals — це проєкт, створений для популяризації українських брендів із різних сфер, адже в умовах війни локальний бізнес та соціальні/культурні ініціативи, які знайомлять світ із Україною, особливо потребують підтримки. Деталі — тут.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: