Locals — це проєкт JetSetter.ua, створений для популяризації українських брендів із різних сфер, адже в умовах війни локальний бізнес та соціальні/культурні ініціативи, які знайомлять світ із Україною, особливо потребують підтримки. Деталі тут.
YS by YANIS STEPANENKO
YS Couture — український демі-кутюрний бренд одягу, заснований дизайнером Янісом Степаненко у 2018 році в Києві.
Яніс почав свій шлях дизайнера після навчання у Royal Bournemouth College of Arts та Central Saint Martins.
У основі ДНК бренду поєднання минулого та сучасності. А головні ідеї — відродження історії, її нова інтерпретація, традиційність та сакральний зміст, закладений у кожну деталь.
«Без усвідомлення минулого немає майбутнього, бо поки живі наші традиції — жива країна», — зазначає Яніс Степаненко.
Дизайнер персоналізовано підходить до кожного виробу, приділяючи велику увагу елементам ручної роботи, вишивці та декору. Це створює неповторний впізнаваний стиль. Кожен виріб існує виключно в одному екземплярі та не відшивається повторно.
Естетика бренду — фольклорні та вікторіанські мотиви, витончені жіночні силуети, розмаїття кольорів, орнаментів, поєднання фактур та об’ємів. У роботі використовуються високоякісні натуральні тканини з ексклюзивними принтами. Важливим критерієм при виборі також є етичність виробництва.
Одяг YS створений для сучасних леді, що цінують моду як окремий вид мистецтва і хочуть підкреслити свою жіночність та автентичність. Він вартий того, щоб ставати реліквією і передаватися новим поколінням як пам’ять про сучасність.
Товари та послуги бренду: жіночий одяг та аксесуари.
Засновник: Ян Степаненко та Елен Янгбере.
Наявність зареєстрованої торгової марки: наявна.
Інтернет-магазин: відсутній.
Канали продажу: інстаграм-сторінка.
Система доставки: наразі усе виробництво бренду перебуває на території України. Бренд приймає індивідуальні замовлення та здійснює доставку усіх замовлень по всьому світу в режимі pre-order, окрім росії та білорусі.
Благодійні ініціативи, що підтримує бренд
З перших днів війни бренд YS by YANIS STEPANENKO спільно з іншими діячами культури та небайдужими людьми об’єдналися задля спільної волонтерської мети: допомогти тим, хто зараз цього потребує.
Тому за власної ініціативи почали співпрацювати з волонтерською локальною спільнотою «Печерські котики», збираючи гуманітарну допомогу та координуючи цим процесом. На меті — забезпечення одягом, взуттям, продуктами харчування й ліками вимушених переселенців, мало мобільних та літніх людей, які постраждали внаслідок російського вторгнення.
35% з індивідуальних made-to-measure замовлень та продажу товарів, які є у наявності, бренд переказує на підтримку та потреби Збройних Сил України.
3 1 до 3 липня YS буде брати участь в благодійному pop-up store в Лондоні. 25% з продажу товарів там бренд спрямує до фонду «Повернись живим».
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: