Locals: розкіш крізь тканину та палітру відтінків у новій колекції бренду HUKH
Медіапідтримка українських проєктів від редакції JS.


Товари та послуги бренду:
 жіночий одяг.

Засновники: Ніка та Віта Гук.

Канали продажу: вебсайт.

Соціальні мережі: інстаграм-сторінка.

До брендів, що керуються актуальним нині напрямком slow-fashion, можна по праву віднести український бренд Hukh. Його заснували сестри Ніка та Віта Гук 2020 року. Бренд робить ставку на безкомпромісну якість, позачасовість і лаконічність, сповідуючи філософію інтелектуальної та розслабленoї жіночності.

Колекції Hukh виходять поза сезоном і лімітованими дропами, аби уникати перевиробництва. Проте в асортименті бренду завжди присутні керіовери — вироби, які пройшли перевірку часом та завоювали прихильність клієнток.

Характерною особливістю бренду є мінімалістичний дизайн, нейтральна колірна гама та преміальні тканини. Ці правила відобразилися також і в новій колекції бренду сезону весна–літо–2023.

Колекція елегантна, прагматична, жіночна та стилістично різноманітна. До неї увійшли стильні бомбери оверсайз, актуальні нині карго, а також жіночні максіспідниці та сукні.

 

Locals — це проєкт, створений для популяризації українських брендів із різних сфер, адже в умовах війни локальний бізнес та соціальні/культурні ініціативи, які знайомлять світ із Україною, особливо потребують підтримки. Деталі — тут.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: