
Як відомо, всі ми опинилися в умовах, коли повноцінно працювати та реалізовувати проєкти вкрай складно. Зважаючи на ситуацію, редакція JS вирішила підтримати українські бренди, які створюють круті продукти/сервіси. За кілька тижнів ми отримали безліч заявок і готові ділитися з вами найкращими, на наш погляд, інформаційними приводами.
Трикотажний одяг у тренді: актуальні тенденції від бренда Nit.kA
Олена Литвин, засновниця бренда Nit.kA
Переосмисливши ставлення до в’язаних виробів, у 2015 році команда дизайнерів Nit.kA на чолі із засновницею бренда Оленою Литвин заново відкрили красу і практичність трикотажного одягу.
«Поєднавши ідеальний крій, соковиті принти, світові тенденції, освоївши складні технології виробництва і поєднавши машинну в'язку з ручною роботою, нам вдалося створити новий об'єкт бажань», — коментує засновниця бренда.
Завдяки Nit.kA більше не доведеться обирати «зручно або красиво». Любов до краси і комфорту випромінює кожна модель колекції. Nit.kA й обіцяє подарувати нові відчуття від в’язаних речей, аби кожен мав змогу відчути, яким незвичайним може бути трикотаж.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: