Товари та послуги бренду: сумки та взуття.
Засновники: Олена Безікович та Макс Станіславський.
Канали продажу: вебсайт.
Соціальні мережі: інстаграм-сторінка.
Ètape — концептуальний український бренд ексклюзивних сумок та взуття, виготовлених із преміальної шкіри від найкращих італійських мануфактур. Засновники бренду — одесити Олена Безікович та Макс Станіславський — мають багатий досвід у фешн-бізнесі, представляючи в Україні низку світових марок протягом 15 років.
Концепція бренду — лаконічність, чисті геометричні лінії, базові універсальні моделі, що відрізняються стриманою розкішшю та елегантністю. Для виготовлення всіх сумок та взуття використовують виключно шкіру з найвідоміших італійських мануфактур.
Знакова сумка від Ètape — Toy bag вже добре відома шанувальникам марки своєю функціональністю, універсальністю та чистотою геометричних пропорцій.
Навесні бренд порадував шанувальників новою моделлю Mimi bag, 7 кольорів якої склали весняну колекцію бренду Taste of spring.
«Пережита зима для всіх була нелегкою, і ми вирішили за допомогою яскравих та ніжних кольорів колекції створити свого роду «вітамінний коктейль», який однозначно зможе покращити настрій», — ділиться команда бренду.
Розміри 12 на 17 см є ідеальними для мініатюрної сумочки, завдяки чому така модель у топі продажів у багатьох світових брендів.
Якість матеріалів та продукції, що є головним пріоритетом Ètape, дозволяє клієнтам залишатися на піку модних трендів, купуючи ультрамадні новинки за більш демократичними, ніж у люксу, цінами. І в такий спосіб підтримуючи українську економіку та українських виробників.
Нещодавно найвідоміший стиліст ліфтолуків з українською символікою Френк Вайльд обрав для образу сумку від Ètape.
Locals — це проєкт, створений для популяризації українських брендів із різних сфер, адже в умовах війни локальний бізнес та соціальні/культурні ініціативи, які знайомлять світ із Україною, особливо потребують підтримки. Деталі — тут.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: