Love is… Вікторія Бекхем присвятила парфуми чоловікові
Вартість флакону становить $200.

Кохання — це… присвячувати чоловіку парфуми. Як це робить Вікторія Бекхем, наприклад. У межах власного косметичного бренду вона створила відразу три аромати, кожен із яких уособлює важливий момент у їхніх стосунках із Девідом Бекхемом.

Робота тривала понад 7 років, адже дизайнерка довгий час не могла знайти той самий аромат (а вийшло відразу 3!). Як уже відомо, коханий оцінив роботу Вікі — він обожнює ці парфуми.

«Я не просила його. Він не з тих, хто одягає щось тільки для того, щоб мені було приємно. Девід носить те, що хоче, тому що йому це подобається. І я думаю, це великий комплімент».

«Я захотіла розповісти парфумовану історію нашого з Девідом кохання. Це був досить емоційний досвід — аромати вийшли відповідні». Як результат — Suite 302, San Ysidro Drive і Portofino’97. Дизайнерка сама знялася в рекламній кампанії: як бачите, фото вийшли доволі гарячі.

Якщо аромат Suite 302 (головні ноти шкіри, вишні та тютюну) розповідає про паризьку таємничість і присвячений поїздці пари на річницю весілля до Франції (закохані зупинилися у люксі під номером 302, тому така назва аромату), то San Ysidro Drive навіяний спогадами про переїзд до Лос-Анджелеса.

І от третій літній аромат — Portofino’97, який Вікі наразі активно піарить у мережі та публікує архівні кадри з 97-го.

Цей парфум розповідає про першу романтичну відпустку Вікторії та Девіда як пари.

Пряний цитрусовий аромат із нотами амбри, мускусу, бергамоту та пачулі уособлює усамітненість пари на італійському узбережжі, де закохані провели 48 годин незадовго до того, як про їхній роман дізнався весь світ.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: