Макс Барських презентував ремікс до треку «Лей, не жалей»
Співак запускає серію вечірок у стилі #stayhome.
А

би розважити фанів під час карантину Макс Барських презентував ремікс на найуспішніший сингл зимово-весняного сезону «Лей, не жалей». За 17 тижнів в ефірі по всьому світу трек встиг отримати «золотий статус» цифрових продажів і прозвучати сумарно в радіоефірі близько 800 тисяч разів.

Варто зазначити, що протягом 8 тижнів пісня утримує лідерство головного чарту медіапорталу TopHit — Top Radio Hits, випереджаючи The Weeknd з його композицією Blinding Lights з різницею в 200 тисяч ефірів. Аби шанувальники не встигали занудьгувати у самоізоляції, з нагоди випуску реміксу на своїй сторінці в Instagram співак анонсував серію вечірок «наодинці з собою» у стилі #stayhome.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: