Машина часу до 2035-го: fashion-дім майбутнього від Вірджила Абло
Згадуємо на шану дизайнера, який пішов рік тому, 28 листопада 2021-го.

Творче життя Вірджила Абло було напрочуд різноманітним. Встигав робити колаборації з меблевим гігантом IKEA, працювати над Off-White і в якості креативного директора чоловічої лінії Louis Vuitton дивувати модних експертів. Серед іншого, була і яскраво-помаранчева капсула зі швейцарським меблевим брендом Vitra, яку пропонуємо сьогодні згадати.

«Колаборація — мій інструмент для самовираження, як живопис, фотографія чи скульптура», — запевняв Абло, демонструючи концепцію дизайну — «міст із минулого в майбутнє».

Я сканую смаки молоді!

Пояснюючи ДНК колаборації IKEA x Off-White, Абло запевняв, що продукт створений, насамперед, для міленіалів, які переїжджають до своєї першої домівки, — звідси й доступність. «Ми розглянули перший етап дорослого життя, коли молода людина залишає рідний дім та відчиняє двері дорослого життя та свого житла». У кожній новій роботі він продовжив ці міркування і завжди розраховував на попит молодого покоління, яке живе майбутнім: «Я сканую смаки молоді!»

Чи буде потреба в меблях 2035-го?

Його виставка TwentyThirtyFive дозволяла уявити, як будуть виглядати наші оселі через 15 років. Експозиція розділена на дві частини — «Минуле/Справжнє» та «Майбутнє», та піддає сумніву важливість меблів у майбутньому. «Суперечливо, чи буде потреба в меблях 2035 року», — вагався Абло. Побачимо!

Vitra

Ідеальний будинок майбутнього, на думку дизайнера, має надихати, бути надлегким, позбавленим громіздких елементів. Абло зберігав тему серійних номерів, класичних ліній, форм та кислотних відтінків, але відмовився від фірмових лапок, як-от в IKEA x Off-White. Дизайнер тоді пояснював, чому помаранчевий відіграв головну роль: «Це панівна деталь, яка привертає увагу та стає повноцінним об’єктом інтер’єру».

IKEA x Off-White

 

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: