Машина часу в 2035 рік: fashion-дім майбутнього від Вірджила Абло
Меблеві колаборації, які за популярністю не відстають від його авторського одягу.
Я

к з’ясувалося, колаборації з меблевим гігантом IKEA Вірджилу Абло недостатньо. На черзі ще декілька, які дизайнер Off-White та креативний директор чоловічої лінії Louis Vuitton поки що тримає в таємниці (можливо, це буде кіноіндустрія), ну а поки до розгляду — яскраво-помаранчева капсула зі швейцарським меблевим брендом Vitra.

«Колаборація — мій інструмент для самовираження, як живопис, фотографія чи скульптура», — запевняє Абло, демонструючи концепцію дизайну — «міст із минулого в майбутнє».

Vitra

Я сканую смаки молоді!

Пояснюючи минулого року ДНК колаборації IKEA x Off-White, Абло запевняв, що продукт створений, насамперед, для міленіалів, які переїжджають до своєї першої домівки, — звідси й доступність: «Ми розглянули перший етап дорослого життя, коли молода людина залишає рідний дім та відкриває двері дорослого життя та свого власного житла». У новій роботі він продовжив це міркування, знову розраховуючи на попит молодого покоління, яке живе майбутнім: «Я сканую смаки молоді!».

Чи буде потреба в меблях у 2035-му?

Представлена в межах колаборації виставка TwentyThirtyFive є особливою платформою, що дозволяє уявити, як будуть виглядати наші оселі через 15 років. Експозиція розділена на дві частини — «Минуле/Справжнє» та «Майбутнє», та піддає сумніву важливість меблів у майбутньому. «Досить спірно, чи буде потреба в меблях у 2035 році», — вагається Абло.

Vitra

Vitra

Ідеальний будинок майбутнього, на думку дизайнера, має надихати, бути надлегким, позбавленим громіздких елементів. Абло зберіг тему серійних номерів, класичних ліній, форм та кислотних відтінків, але відмовився від фірмових лапок, як у IKEA x Off-White. Дизайнер пояснив, чому помаранчевий відіграв головну роль: «Це домінуюча деталь, яка привертає увагу та стає повноцінним об’єктом інтер’єру».

IKEA x Off-White

Vitra

 

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: