Milan Men’s Fashion Week: показ Marni SS`20
Актуальний меседж не лише для прихильників моди.
П

оказ Marni відбувся у промисловій штаб-квартирі бренду, де дизайнер Франческо Ріссо створив красномовні декорації: над головами гостей висіла густа мережа із зібраного в океані пластика та сміття. Досить чіткий месседж. Шоу Marni пройшло під назвою ACT1 і стало спробою глибокої розмови про етичні цінності та sustainable fashion. За словами Ріссо, ця колекція – символічний «шлюб» між Труменом Капоте та Че Геварою, де перший вирішив покинути своє життя Свана та приєднатися до Че – партизана джунглів, щоб шукати «Ноїв ковчег в абсолютно корумпованій природі».

До створення колекції долучалися митці: грузин Шалва Никвашвили створив шалені тотем-капелюхи з паперу, пір’я, пластику, хутра та шкіри, а на лацканах костюмів та трикотажних шарфів можна було побачити срібні брошки, зроблені японським художником Казума Нагаі, що зображають мутованих тварин або вимерлих птахів додо́ у протигазах. Сподіваємося, позиція бренду призведе до позитивних змін щодо усвідомленого споживання.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: