Моделі-«багатоверстатники» у самоізоляційній рекламі Gucci
Чергова вигадка креативного директора бренда Алессандро Мікеле.
П
ри створенні нової рекламної кампанії #GucciTheRitual Алессандро Мікеле надихався сучасними реаліями життя! Креативний директор Gucci переосмислив повсякденну рутину та домашні справи (які ми робимо щодня та до яких звикли), а моделей перекваліфікував у візажистів та фотографів. Вийшло цікаво!
читайте також
Milan Men’s Fashion Week: Джаред Лето на шоу...
Це не перший експеримент дизайнера: Мікеле відрізняється цікавим баченням стилю, а його інтерпретація моди та краси щоразу вражає дедалі більше.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: