Модний фронт: як VOROZHBYT&ZEMSKOVA, Katerina Kvit та інші бренди виборюють перемогу для України
Нова добірка про успіхи вітчизняних дизайнерів.

Кожен із нас здобуває перемогу, працюючи на своєму фронті. Так само й українські бренди активно підтримують український дух. Що саме вони роблять — розповідаємо в новій добірці.

VOROZHBYT&ZEMSKOVA 

Олена Ворожбит та Тетяна Земськова

Бренд відшиває балаклави із зеленої тканини, що була призначена для останньої колекції. Цей різновид головного убору був представлений у крайній лінійці бренду, але зараз став рятувальним кругом для наших бійців. Vorozhbyt&Zemskova віддає відшиті балаклави в тероборону та роздає на блокпостах.

Також дизайнерки Олена Ворожбит та Тетяна Земськова коментують, що така ініціатива позитивно відобразилась і на їхній команді: «Добре знати, що ти можеш бути корисним та допомогати своїй країні, коли вона того найбільше потребує. Робота заряджає на позитивний лад, мотивує не падати духом — усі дівчата щодня приходять на виробництво працювати зарядженими, із зачісками та усмішками на обличчі, бо вони вірять, як і всі українці, у нашу армію! Ми не виїхали з рідного міста, тому все виробництво досі в Києві, і велика частина нашої команди не евакуювалася і продовжувала працювати на виробництві щодня. Це чудова психологічна підтримка».

Katerina Kvit

Катерина Квіт

Дизайнерка Катерина Квіт взяла участь у благодійному аукціоні в Мілані з лотом «Обличчя України» із артколекції Katerina Kvit Home.

Портрет жінки, що асоціюється з Україною, з’явився в основній колекції та в лінійці аксесуарів для дому. Ілюстрація для авторської подушки, створена у співпраці з театральною художницею Дар’єю Білою, розказує про безкрайній внутрішній світ українки, з усіма переживаннями та надіями.

Глибока палітра емоцій відображена кольорами: чорний смуток, землисті відтінки журби, доповнені помаранчевим кольором надії та оптимізму, та, звісно, синьо-жовтими вустами, що символізують упевненість у своїй перемозі.

Авторська подушка «Обличчя України» була лотом у благодійному аукціоні Milan for Charity Fundraiser Evening. Зібрані кошти надійшли на рахунки БФ «Сентравіс» і будуть спрямовані на підтримку дітей, які залишилися без батьків, та сімей з Маріуполя, Харкова й інших окупованих міст.

A.M.G. Brand

Бренд відкрив передзамовлення на поло, які в’яжуть в Україні. 100% прибутку від проданих речей команда передасть на допомогу дітям, які постраждали від війни.

«Це карта нашої України, її кордони. І так буде завжди. Такий вигляд має карта на поло», — поділилася Олена Беттяр, засновниця A.M.G. Brand.

VIKA ADAMSKAYA

Віка Адамська

Капсула BORN IN UKRAINE

Бренд VIKA ADAMSKAYA родом із незалежного українського Харкова. Дизайнерка випустила особливу капсулу BORN IN UKRAINE, до якої увійшли знакові для марки моделі: спортивні костюми, кардигани, джемпери, футболки, шкарпетки та бейсболки. До речі, в такому кардигані Тіна Кароль виступила на благодійному футбольному матчі у Варшаві.

Тіна Кароль

Колекція, народжена в часи війни, наповнена любов’ю до рідної країни, вірою в український народ та повагою до кожного українця, який у цей непростий час допомагає не словом, а ділом. Символи колекції: зображення голуба, значок UA, вписаний у серце, а також принти Volunteer, Peace та напис «Я їду додому».

Основні кольори — синій та жовтий. Головне, щоб одразу було видно, що ми з України, і абсолютно не важливо, у якій ми зараз країні та в якому взутті. Цією капсулою VIKA ADAMSKAYA висловлює підтримку всій волонтерській спільноті і нагадує, що допомогу потрібно цінувати.

У скрутні часи, коли Харків страждав від страшних обстрілів, Віка Адамська передала теплі речі зі свого складу вартістю 1,5 млн гривень для постраждалих. Тепер частку коштів, отриманих від продажу капсули, бренд надішле на підтримку волонтерської організації Peace for Kharkiv.

Капсула Hero Cities

Дизайнер Віка Адамська випускає нову капсулу Hero Cities, присвячену містам-героям, тим локаціям, які вже знають Анджеліна Джолі, Борис Джонсон та Шон Пенн. Ці міста після перемоги прийматимуть мільйони туристів, пригощатимуть їх кавою, зачаровуватимуть красою та цвітом каштанів, звуками народних пісень та Дніпра ревучого, покажуть площі Свободи та Перемоги.

«Міста щасливих людей — це всі без виключення міста України», — впевнені у Vika Adamskaya. Команда бренду родом із Харкова, але душею і серцем разом із кожним містом та містечком України. Кожна футболка з нової колекції — шана величному місту та його історії (на принті разом із стилізованим написом назви міста розміщена дата його заснування). Разом ми сила, бо нам є заради чого боротися. Локація має значення #supportUkraine.

AISENBERG DENIM

Тетяна Федосєєва

Тетяна Федосєєва, засновниця бренду Aisenberg, розповіла, як наразі функціонує виробництво: «Я вирішила тимчасово переїхати до Берліну, але, чесно кажучи, покидати країну було надзвичайно боляче, майже фізичний біль. Хоча я зробила це заради безпеки своїх дітей.

Перед від’їздом я прийшла до свого виробничого цеху та відвідала флагманський бутік в Одесі, щоб ще раз побачити його та поспілкуватися з командою. Для виробництва Aisenberg не могло бути іншого рішення, окрім продовження роботи.

Наш магазин в Одесі знову працює, а також тривають онлайн-продажі. Особисто я веду роботу дистанційно. Ми намагаємося всіляко допомагати нашій країні. У нас є одяг з минулих сезонів, який зараз ми передаємо переселенцям, а також велику частину відправляємо волонтерам. 30% доходу ми жертвуємо на потреби армії.

Дуже важливо, що завдяки допомозі друзів і простих людей я знову відчуваю віру в майбутнє, коли бачу, яка в Європі сильна підтримка і скільки людей приєдналося до протестів на підтримку України».

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: