
Хто думав, що ім’я Девіда Бекхема тепер асоціюється з домашнім господарством, пасікою і курми, помилявся. Минуло 18 років відтоді, як він уперше роздягнувся для кампейну Emporio Armani, і 14 років, як його рекламні білборди для лінійки Bodywear від H&M прикрашали хмарочоси Токіо і Нью-Йорка.
2010
Й от тепер ювіляр Девід (у травні цього року йому виповнюється 50 років) повернувся у світ білизни у гарячому кампейні BOSS ONE Bodywear. Старт продажів уже завтра!
Розмірковуючи про співпрацю, Девід зізнався, що колись думав, що його дні моделювання позаду. Однак можливість працювати з давніми друзями Мертом та Маркусом (вони відповідали за фото і відео) переконала чоловіка у протилежному. Саме вони розробляли кампейни Бекхема для Emporio Armani у 2007, 2008 та 2009 роках.
Задля зйомок Девід тренувався і тримав дієту 8 тижнів. Після фінальних кадрів, зізнається, одразу ж з‘їв піцу.
Зйомку підтримала і дружина Вікторія. «Мій бос», — підписала вона один із кадрів топлес і, як відомо, вплинула на дизайн білизни. Вона забрала повторювані написи Boss і наполягла, щоб залишили одне слово.
А скільки відео: Девід і спортом займається, і приймає душ. Вийшло провокативно і гаряче.
Сам Девід презентував цю кампанію для Boss One фразою: «Так: я повернувся у гру».
Переглянути цей допис в Instagram
Переглянути цей допис в Instagram
Чи варто акцентувати, який шалений відгук отримала зйомка в мережі? Наче новий Бонд 007 уже знайшовся?! Що думаєте?
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: