На початку вересня DANTES презентував нову пісню Not A Refugee про українців, які чекають повернення додому. Продовженням цієї теми стала колаборація з українським брендом keepstyle.
Володимир Дантес і Лєра Куткова, засновниця бренду, родом із Харкова, де keepstyle продовжує виробництво. До капсули символічно ввійшли худі та футболки — речі, які були з кожним 24 лютого.
Чорні худі та футболки доповнені написами Coming Back Soon та Haven’t Been Home For __ Days — символами того, що кожен рахує дні до повернення додому і сподівається якнайшвидше відчути, як це — бути вдома. Кількість днів можна дописати самостійно звичайним маркером.
В ідею фотосесії заклали той хаос, із яким люди як виїжджають, так і повертаються: коли на нас та в наших руках зібрано все життя — декілька сумок із основними речами, які встигли взяти вранці 24 лютого.
Частину прибутку із продажу мерчу передадуть у добровольчий будівельний батальйон «Добробат», який займається відбудовою приватних будинків, що постраждали від війни. Зібрані кошти будуть направлені на відновлення будинків у Харківській області. За словами команди волонтерського руху, лише в Харкові зараз 700 приватних будинків потребують відновлення.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: