Новини «Мегзіту»: який заробіток прогнозують принцу Гаррі та Меган Маркл
Публічні виступи, кінозйомки та fashion-колаборації.
П

ринц Гаррі та Меган Маркл, безумовно, стали головними ньюзмейкерами цього тижня, й обговорювання їхнього несподіваного «виходу» зі складу королівської родини, який у мережі вже охрестили «Мегзітом», не припиняється. Оскільки однією з головних причин такого рішення вважається бажання герцогів Сасекських бути фінансово незалежними, експерти вже висловлюються щодо того, як саме Гаррі та Меган зможуть самотуж заробляти на не менш «королівський» стиль життя.

Співзасновник агенції Talent Bureau Джефф Джейкобсон на сторінках Bloomberg певен, що чималою статтею прибутків подружжя можуть стати громадські виступи, за кожен із яких вони отримуватимуть гонорар понад $100 000. Зокрема, Джейкобсон вважає, що у якості спікера Гаррі буде не менш затребуваним, аніж колишній президент США Барак Обама, який отримує близько $500 000 за виступ.

Інші видання розмірковують, що Меган могла би відновити свій lifestyle-блог The Tig, який стане набагато популярнішим завдяки її новому королівському статусу. Якщо ж герцогиня вирішить повернутися до кар’єри в Голлівуді, зрозуміло, що її гонорари значно зростуть.

Також герцоги Сасекські можуть чудово заробляти на продажу товарів під власною торговою маркою — напевно, недарма вони зареєстрували її ще наприкінці минулого року. Уже не кажучи про те, що Гаррі успадкував гроші від своєї матері, принцеси Діани, а також подружжя живе в котеджі королеви Frogmore та не сплачує орендну плату, — чудова економія сімейного бюджету.

Британський Tatler вважає, що з великою ймовірністю Меган уже почала переговори про співпрацю з модними брендами щодо майбутніх колаборацій, зокрема з Givenchy. Будь-який проект подружжя з модними брендами, швидше за все, буде пов’язаний із благодійною діяльністю пари. Такий досвід у Меган уже є: раніше вона розробляла капсульну колекцію для благодійної організації Smart Works.

Чому саме Givenchy? Герцогиня підтримує зв’язки з цим брендом ще відтоді, як замовила в креативної директорки Дому Клер Вайт Келлер дизайн своєї весільної сукні. З того часу Меган неодноразово виходила у світ у вбранні від Givenchy, у тому числі для першої офіційної появи на Royal Ascot. Не секрет, що між герцогинею та дизайнеркою, якій Меган вручила нагороду British Fashion Award у 2018-му, склалися дружні стосунки. Серед інших фаворитів герцогині Сасекської — бренд Stella McCartney, молода дизайнерка Вельс Боннер та ювелірна марка Missoma.

Royal Ascot, 2018

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: