14 лютого у Нью-Йорку — у розпалі Тижня моди — була представлена нова колекція українського бренду BEVZA FW 22/23 THE LOVE LETTERS, яка присвячена коханню крізь час та відстань; коханню, що відтворене на папері, зокрема в листах. Модне шоу є візуальною мовою бренду. Саме так Світлана Бевза транслює своє кохання усьому світу.
«Колекція FW 22/23 пронизана духом футуристичної ностальгії. Ми сумуємо за ліричною інтимністю та незайманою й чистою природою, шукаємо способи її відродити. Ми хочемо бути частиною кращого майбутнього», — ділиться дизайнерка.
Центральним елементом колекції FW 22/23 та головним символом «Любовних листів» є сургучна печатка, яку здавна використовують для того, щоб приховати листи від сторонніх очей.
Елемент із логотипом BEVZA, який притаманний багатьом виробам і переданий у вигляді ґудзика, нагадує про бажання приватності, захисту від розголошення.
Ґудзик у вигляді сургучної печатки виготовлений із вторинної сировини, отриманої в Україні, — пластикових кришок від пляшок. Таким чином Світлана Бевза хоче показати, наскільки красивими можуть бути вироби з матеріалів, які вже існують і здаються непотребом.
Крім того, в колекції можна побачити сукні, створені за принципом «нуль відходів»: вони пошиті зі шматочків текстилю, що залишилися після виготовлення інших предметів одягу.
BEVZA також цитує себе через вироби, які викликали неабиякий інтерес у модному ком’юніті, відтворивши пуховики з цифровим принтом, що нагадує хутро різних тварин.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: