Офіційно: Harper’s Bazaar та Cosmopolitan відновлюють свою роботу в Україні
Названо імена головних редакторів видань.
К

омпанія DP Media отримала ліцензійні права, надані Hearst Magazines, на публікацію видань Harper’s Bazaar та Cosmopolitan, управління вебсайтами harpersbazaar.com.ua та cosmo.com.ua, соціальними мережами, а також організацію публічних заходів цих видань в Україні.

Сайт harpersbazaar.com.ua відновить роботу протягом грудня цього року на чолі з головною редакторкою Катериною Поповою. Сайт cosmo.com.ua — з березня 2024 року. Головною редакторкою стане Юлія Николайчук. Про терміни виходу друкованих версій видань буде повідомлено додатково.

«Ми надзвичайно раді повернути на вітчизняний ринок такі шановані бренди, як Harper’s Bazaar та Cosmopolitan, аби й надалі пропонувати найбільш креативні та ефективні комунікаційні рішення для партнерів з урахуванням досвіду нашої роботи. Ми впевнені, що наші спільні зусилля з однією із найбільш впливових медіакомпаній світу Hearst Magazines відіграють важливу роль у подальшому розвитку брендів Harper’s Bazaar та Cosmopolitan на українському ринку», — зазначає Наталія Дунайська, видавчиня і CEO компанії DP Media.

«Ми раді співпрацювати з DP Media, оскільки Hearst перезапускає Cosmopolitan та Harper’s Bazaar в Україні, — сказав Джонатан Райт, президент Hearst Magazines International. — Ми вважаємо, що наші знакові бренди відіграють важливу роль у залученні, надиханні та інформуванні читачів з широкого кола тем, і ми з нетерпінням чекаємо можливості порадувати та залучити аудиторію на цьому важливому ринку»

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: