OMG: Фаррелл Вільямс у мантії Moncler на обкладинці GQ
В інтерв’ю виданню співак розповів про крокодилячу Birkin та хіт Blurred Lines, який вважає сексистським.
Н

а обкладинці нового номера GQ Фаррелл Вільямс демонструє альтернативну, яскраву маскулінність. Співак обожнює fashion-колаборації та експерименти, тож епатажний образ від Moncler прийшовся йому до душі. Зокрема Фаррелл продемонстрував нові колекції Comme des Garçons, Marni, Saint Laurent, Bottega Veneta, Emporio Armani, Chanel, а в інтерв’ю закцентував увагу на проблемах мужності, ідентичності, культури та стилю.

«Мені не соромно згадувати, як я носив пурпурову крокодилячу Birkin у 2007 році, зовсім ні, адже це був мій естетичний вибір. Мені щось подобається, й я одягаю це. Навіть жіночі речі, які, як я відчуваю, добре виглядатимуть на мені, я без перешкод одягну».

Музикант обмірковує проблеми патріархату, розмірковує про гендерну політику та сексуальну ідентичність у 2019 році й згадує помилки минулого. Як з’ясувалося, Вільямс вважає свій хіт Blurred Lines сексистським, адже, на його думку, там йдеться про «приховане зґвалтування».

Зараз Фаррелл вже по-іншому оцінює власну лірику: «Деякі з моїх старих пісень я б ніколи не написав і не заспівав сьогодні. Я збентежений сенсом деяких рядків. Мені треба було багато часу і особистого зростання, перш ніж зрозуміти це».

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: