
Обкладинка авторства Waone Interesni Kazki
Сьогодні авторитетне міжнародне видання Adweek, що спеціалізується на контенті про рекламний бізнес та креативну індустрію загалом, презентувало новий і дійсно унікальний номер On Ukraine, by Ukrainians. Спецвипуск не лише присвячений українським талановитим людям, а й повністю створений їхніми руками. Редакція Adweek не втручалася в робочий процес, довірившись креативникам з України. До речі, це безпрецедентний випадок в історії видання.
Маша Рева, ONUKA, Сергій Жадан, «ДахаБраха» та Ксенія Шнайдер очима ілюстратора Олександра Грехова
Над проєктом працювали понад 20 авторів, дизайнерів, ілюстраторів та інших представників українського креативного світу. У друкованому форматі номер вийшов тиражем 250 тисяч примірників, а кошти від розміщеної у ньому реклами ($75 тисяч) будуть направлені у благодійні фонди на підтримку України. Декілька публікацій, зокрема й стаття Юрія Марченка «Як зрозуміти та закохатися в українську культуру» з неймовірними ілюстраціями Олександра Грехова, вже доступні онлайн.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: