On Ukraine, by Ukrainians: українська команда створила спецвипуск Adweek
Вперше за 43 роки існування видання над номером працювали виключно запрошені й, головне, українські автори.

Обкладинка авторства Waone Interesni Kazki

Сьогодні авторитетне міжнародне видання Adweek, що спеціалізується на контенті про рекламний бізнес та креативну індустрію загалом, презентувало новий і дійсно унікальний номер On Ukraine, by Ukrainians. Спецвипуск не лише присвячений українським талановитим людям, а й повністю створений їхніми руками. Редакція Adweek не втручалася в робочий процес, довірившись креативникам з України. До речі, це безпрецедентний випадок в історії видання.

Маша Рева, ONUKA, Сергій Жадан, «ДахаБраха» та Ксенія Шнайдер очима ілюстратора Олександра Грехова

Над проєктом працювали понад 20 авторів, дизайнерів, ілюстраторів та інших представників українського креативного світу. У друкованому форматі номер вийшов тиражем 250 тисяч примірників, а кошти від розміщеної у ньому реклами ($75 тисяч) будуть направлені у благодійні фонди на підтримку України. Декілька публікацій, зокрема й стаття Юрія Марченка «Як зрозуміти та закохатися в українську культуру» з неймовірними ілюстраціями Олександра Грехова, вже доступні онлайн.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: