Оце так! Хто вона, нова муза бренду SKIMS?
Здогадуєтесь? Чи взагалі без варіантів?

Їстівна білизна до свят, чоловіча лінійка з Ашером, капсула із Ланою Дель Рей, кампейн із Карді Бі, брендом Swarovski, співачкою Неллі Фуртадо і культовою Кім Кетролл — Кім Кардаш’ян робить усе, щоб її SKIMS був на маркетинговій хвилі.

Так, у момент, коли, здається, вже всі подивилися фінал 3-го сезону «Бріджертонів», вона представила нову музу SKIMS — акторку Ніколу Кохлан. Саме її героїні — Пенелопі — був присвячений цей сезон. Не секрет, що Кім обожнює серіал, тож дата релізу кампейну присвячена фіналу сезону й обрана невипадково.

Як вам рекламна кампанія? Вартість сукні складає $80.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: