Перемога Kalush Orchestra на «Євробаченні – 2022» наробила галасу не лише в медійному полі, а й у модній сфері. Яскраві образи музикантів з етнічними мотивами та фірмовою рожевою панамкою Олега Псюка запам’яталися всім глядачам та учасникам шоу. Це чи не єдиний головний убір у світі, у якого є власний акаунт у Twitter.
JS розповідає про бренд, який створив саме ту панаму, у якій гурт здобув перемогу на міжнародному пісенному конкурсі. Знайомтеся!
Shkoura: одяг із гонором
Оригінальна вовняна панамка для виступу — справа рук молодого українського бренду Shkoura, який створює самобутній одяг із гірським характером та етнічними мотивами. Особливість марки в тому, що тут немає аналогів чи двох ідентичних речей — кожна є унікальною.
Вироби Shkoura з’являються високо в горах на ткацьких верстатах зразка 18 століття. Овечу шерсть вручну стрижуть, прядуть, а потім тчуть із неї полотно, яке згодом граблюють та вивалюють у гірській річці та сушать на відкритому повітрі.
Така близькість до природних процесів надає речам унікальності — фінальний продукт завжди відрізняється за формою, розміром та вагою. А найголовніше — за характером. До того ж у процесі виробництва немає жодного процесу, який би шкодив планеті. Жодної електрики чи вуглецевого сліду — лише натуральна вовна, творчість, традиції та ручна праця.
Замовити автентичний аксесуар можна на сайті бренду, який доставляє свої вироби по всьому світу. Вартість становить $99.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: