Традиційно в липні у Парижі стартував Тиждень високої моди. Свої колекції вже представили гіганти індустрії — бренди Chanel і Schiaparelli. Поки креативна директорка Chanel Віржині Віар робила акцент на плетені кошики (ми не побачили жодної сумки на шоу) і декорувала їх квітами (що дуже нагадувало стиль Джейн Біркін), Деніел Роузберрі натомість хотів, щоб цей сезон був більш вільним, спонтанним, живописним.
Він драпірував скульптурні, асиметричні силуети, експериментував поряд із майстрами, намагаючись стерти межі між одягом, вишивкою, прикрасами та колажами з текстилю. А які корсети!
Враховуючи комерційний успіх, який дизайнер приніс дому завдяки ювелірним виробам та аксесуарам, Роузберрі розширив лінійку та додав ефектні сережки та сумки-браслети.
Chanel
Schiaparelli
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: