Фешніндустрія України за лічені дні проявила свою мужність. Нещодавно JS склав добірку не лише світових, а й локальних брендів, які працюють на підтримку економіки, біженців та армії.
читайте також
Тепер пропонуємо акцентувати увагу на патріотичних капсулах від Лілії Пустовіт, Валерії Гуземи, Каті Сільченко та інших українських дизайнерів, що піднімають моральний дух і активізують внутрішню силу та незламність.
Найголовніше: прибутки від продажів переказують на потреби волонтерських організацій, біженців і ЗСУ. Слава Україні!
Моносережка «Червона калина» натхненна українською народною піснею «Червона калина» — патріотичним гімном Української армії «Січових стрільців». Доступна на bevza.com.
Сьогодні капелюшник Руслан Багінський представив спеціальну капсулу із двох бейсболок синього та жовтого кольорів.
Аксесуари в національних кольорах України, що стали символом свободи, мужності, хоробрості та рішучості, виготовляються зараз в країні під час війни.
«З Україною в серці», — ділиться засновниця ювелірного бренду Guzema Валерія Гузема. Guzema Fine Jewelry поступово відновлює свою роботу, щоб тримати економічний фронт.
Увесь чистий прибуток бренд передаватиме на потреби української армії та народу. Інформація про прикраси, які є в наявності на території України, оновлюється в соцмережах.
«Ми з командою почали активно готуватися до перемоги, а наші партнери з Італії — @noovaspace — відклали замовлення і поспішили зробити та вже віддати першу партію, яка зараз прямує в Україну! Весь світ із нами і за нас! Переходьте на сайт і залишайте свої замовлення! Всі виручені гроші ми спрямовуватимемо жінкам і дітям, які постраждали від війни», — запевняє дизайнерка Катя Сільченко.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: