Перезавантаження MASHSH: нові концепція, айдентика та дроп
Із дому на вулицю — так звучить ключовий меседж.

Після невеликої паузи бренд MASHSH повертається з довгоочікуваним дропом, переосмисленою концепцією та абсолютно новою айдентикою.

«Із дому на вулицю» — так звучить ключовий меседж бренду, що визначає підхід до створення одягу. Колекції бренду натхненні традиційними українськими силуетами та техніками, переосмисленими та інтегрованими у ритм сучасної жінки.

Перший дроп оновленого MASHSH вийшов збалансованим і мінімалістичним із використанням натуральних тканин. До нього увійшли всіма улюблені піжами в різних кольорах, сукні в білизняному стилі, повсякденні костюми, а також стьобані халати з автентичним візерунком, у який закладено глибинні сенси.

«Нам хотілося створити річ, яка викликатиме відчуття дому й водночас матиме духовну символіку. Наші стьобані халати — м’які й теплі, наче ковдра, — нагадують про техніку створення верхнього українського вбрання “керсетки”, а елементи стьожки — це зашиті восьмикутні зірки, які в українській культурі мають назву “Зірки матері” й уособлюють гармонію між духовним і матеріальним світами, символізуючи втілення божого замислу на Землі. Вкутуючись у такий халат, ви повертаєтеся до себе любої, й це відчуття йде зсередини», — коментує Маша Єфросиніна, співзасновниця MASHSH.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: