Перші досягнення переможниць конкурсів від Ukrainian Fashion Week
«Найважливіше – підтримати майбутнє fashion-індустрії», – не лише говорить, але й доводить цей тезис своєю працею комітет українського Тижня моди.
U

krainian Fashion Week створює дедалі більше проектів для підтримки молодих талантів та їхнього розвитку. Минув майже рік, як світові стали відомі два нові імені: естонка Керол Отт, переможниця першого Міжнародного конкурсу молодих дизайнерів International Young Designers Contest-2018,  та українка Катерина Гелла, переможниця конкурсу Epson Digital Fashion-2018.

«Перемога на International Young Designers Contest справді допомогла мені як молодому дизайнеру! Звісно, завдяки премії, яку вручають за перемогу в конкурсі, я змогла орендувати студію з колегами-дизайнерами, а також придбати обладнання та інші речі для розвитку свого бізнесу.

Перемога на International Young Designers Contest справді допомогла мені як молодому дизайнеру!

Але, в першу чергу, для мене стало дуже корисним навчання в IED-Istituto Europeo di Design, яке було складовою Гран-прі конкурсу. Я відвідала дуже цікаві лекції професіоналів. Оскільки я обрала курс маркетингу для початківців, то отримала багато нових ідей щодо майбутнього свого бренда та натхнення для його подальшого розвитку. Крім навчання, я також мала час, щоб побачити Італію і надихнутися італійською культурою. Ця подорож була неймовірною!» − ділиться Керол Отт, володарка Гран-прі International Young Designers Contest-2018.

Керол Отт

«Я дуже вдячна великій команді проекту Epson Digital Fashion. Участь у цьому конкурсі − це неоціненний досвід, розвиток та здійснення мрій. Я навчалася дизайну одягу в українському виші, але завжди мріяла стати студенткою за кордоном. Завдяки участі та перемозі у конкурсі Epson Digital Fashion у мене з’явилась можливість порівняти обидва досвіди. Із запропонованих літніх курсів IED-Istituto Europeo di Design я обрала 3-тижневий Fashion Marketing. Цей курс дає базові знання з fashion-маркетингу, проте для дизайнера одягу, що тільки починає працювати над своїм брендом, навіть такий стислий об’єм інформації – це вже чітке окреслення горизонтів. Ти розумієш, яку стратегію обрати та як створити свою неповторну історію. Викладачі − справжні професіонали, кожен має великий практичний досвід роботи, тому лекції такі цікаві, зрозумілі та корисні.

Ти розумієш, яку стратегію обрати та як створити свою неповторну історію.

В IED-Istituto Europeo di Design сподобалася атмосфера свободи і турботи, викладачі дбають про комфорт студентів. Навчання проходило у Мілані – найкращому місті для ознайомлення з модною сферою, тому для мене дуже важливим моментом були численні екскурсії (до музеїв, мультибрендових магазинів, шоу-румів) у розкладі занять. Не можу не згадати про величезну бібліотеку IED-Istituto Europeo di Design, що складається з книг та журналів, пов’язаних із модою, дизайном одягу, маркетингом, культурою, мистецтвом, – це місце, де я відпочивала після лекцій і мала змогу погортати видання, які давно мріяла побачити. Окремо хочу подякувати IED Milan за гостинність!» − розповідає Катерина Гелла, володарка Гран-прі конкурсу Epson Digital Fashion-2018.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: