Підтримую лікарів
PFW: Жюльєт Бінош та Анна Вінтур на шоу Chloe FW’19-20
Рожевий настрій у штаб-квартирі радіо Франції.
П

ід хештегом #chloeGIRLS своє бачення нового fashion-сезону представила Наташа Рамсей-Леві. Навіть запрошення на показ (дві сплетених руки, що утримують знак безкінечності) вже вказувало, що основою шоу та для життя є кохання.

Кайя Гербер

Любов до себе та оточуючих — константа креативного директора Дому. Цю тематику підтримує рожеве світло у залі Maison de la Radio, казковий Пегас на промо-відео та обрана модна епоха — романтичні 70-ті. Варто придивитися до яскравих прикрас на шиї: намиста — це гордість колекції. Серед #chloeGIRLS та клієнток бренду, які сьогодні підтримали задуми Наташі, були Жюльєт Бінош, Мія Гот, а також креативний директор Louis Vuitton Ніколя Жеск’єр та незмінний головред американського Vogue Анна Вінтур.

Жюльєт Бінош

Мія Гот

Анна Вінтур та Ніколя Жеск’єр

Наташа Рамсей-Леві

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: