Підсумки Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021
42 події офіційної програми, 95 дизайнерів та брендів.

Мода дуже чутлива до будь-яких змін у соціально-політичному просторі країни та світу. UFW, як одна із ключових професійних подій креативної України, природно видозмінюється та адаптується під впливом зовнішніх каталізаторів. Зміни форматів, термінів, проєктів наслідують головну місію Ukrainian Fashion Week — розвивати та підтримувати українських дизайнерів, надавати їм можливість бути гучними та сильними не лише у кризовий період, а й у часи стрімкого розвитку індустрії.

49-й сезон UFW не став винятком і також пройшов у форматі з безліччю експериментів від організації до комунікації зі світом. Послаблення карантину дало змогу повернути до подіуму Тижня моди міжнародних гостей, пресу, гостей дизайнерів та fashion-інсайдерів. Але головне, що продемонстрував Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021 — стабільність, сталість, системність та гнучкість. Перелічені чесноти fashion-індустрії завжди допомагатимуть представникам цієї сфери  переважати у мінливі теперішні та непередбачувані майбутні часи.

До онлайн-перегляду Ukrainian Fashion Week, трансляцію якого забезпечував медіасервіс MEGOGO, тільки за 4 дні Тижня моди приєдналося понад 100 000 глядачів із 62 країн світу, серед яких США, Німеччина, Італія, Іспанія, Велика Британія, Франція, Швеція, Японія та інші. Відео будуть доступні для перегляду до лютого 2022 року у розділі «Серіали».

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: