
ретій день Тижня високої моди завершився показом Дому Balmain, який не представляв кутюрні колекції з 2002 року. Тож для бренду та його креативного директора Олів’є Рустена ця подія стала знаковою. Як зауважує 33-річний дизайнер, він готовий зрушити минуле і зазирнути у майбутнє після 16-річної перерви, адже «мода поза часом». «Натхнення — Париж. Йдеться про красу Франції. Я повертаюся до основ Дому та його ДНК».
Перли, твід, об’ємні силуети, каміння, денім, пір’я та новий логотип — все це конкурує за увагу глядача з незвичними головними уборами та бінокулярними окулярами в стилі опери. За майбутнє бренду, окрім футуристичних деталей, відповідають новітні технології — гостям шоу було запропоновано завантажити програму на свій смартфон для перегляду шоу.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: