Професійні геймери стали амбасадорами Gucci
Нові часи — нові герої!
К

реативний директор Gucci Алессандро Мікеле дивує не лише своїми модними експериментами, але й неочікуваними колабораціями. Так, новими амбасадорами бренда стали не «традиційні» актори чи музиканти, а команда професійних геймерів League of Legends.

Зокрема, Дім Gucci створив гру для Gucci Arcade — ігрового розділу бренда. Проєкт Gucci Dive, який є результатом співпраці з організацією кіберспорту Fnatic, буде представлений найближчим часом.

Окрім того, бренд вже представив годинник Gucci Dive, виконаний у фірмових кольорах і має авторський логотип. Вартість годинника складає 1400 доларів, а кількість обмежена — лише 100 примірників.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: