Проєкт Marie Claire Ukraine х Ukrainian Fashion Week: як змінювалася українська мода
Пригадуємо, як 40 брендів шукали власну ДНК упродовж 25 років діяльності UFW.

Команда Ukrainian Fashion Week та редакція Marie Claire Ukraine за підтримки київської креативної R Agency презентують fashion-проєкт, присвячений дебютним колекціям українських дизайнерів.

2022-й — 25-річчя Ukrainian Fashion Week. Редакція Marie Claire Ukraine планувала на початку березня запустити проєкт, де українські дизайнери розповідали би про свої перші колекції. Але 24 лютого змінило життя кожного українця. Утім, агресія окупантів, які ведуть наступ на нашу землю, культуру та мову, не може вплинути на прагнення працювати на розвиток сучасної української культури та розповідати про неї. Саме тому команда презентує спільний культурний проєкт, який присвятила дебютам українських дизайнерів доби незалежності.

У межах проєкту вони працювали з фотоархівами UFW та особистими архівами українських дизайнерів, а також просили останніх пригадати свої перші колекції в ексклюзивних інтерв’ю, щоб відстежити, як змінювалася українська мода, як на неї впливали геополітичні події та як вона сама впливала на суспільство.

«Українські дизайнери надзвичайно талановиті. Кожен із них працює у своїй унікальній манері, знаходячи натхнення як в українській культурній спадщині, так і в новітніх технологіях. Спогади про дебютні колекції дизайнерів запропонують нам безліч можливостей для аналізу того, яким шляхом ішов той чи інший бренд у пошуках своєї ДНК», — поділилася Ірина Данилевська, співзасновниця Ukrainian Fashion Week.

Проєкт охоплює 40 брендів, які створили протягом 25 років творчої діяльності UFW. Разом із UFW та за участі головних дійових осіб українського fashion-простору, дизайнерів, Marie Claire Ukraine пригадує, з чого починалися історії брендів, які сьогодні уособлюють моду України.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: