
Бренд BEVZA дебютував із лінією сумок під час показу колекції SS’24 на Тижні моди в Нью-Йорку у вересні цього року. Світлана Бевза продовжує поширювати національну символіку колосків по всьому світу. Сьогодні сумки офіційно вийшли в онлайн-продаж.
«Україна є одним із найбільших експортерів пшениці у світі. Земля, яку ми захищаємо, годує багато інших країн. Для нас пшениця завжди була священним символом». Для кампанії сумок бренд обрав Нью-Йорк, щоб показати актуальність легендарної інсталяції Агнес Денес «Пшеничне поле — Протистояння». Художниця виростила пшеничне поле на порожньому Мангеттені 1982 року.
У її творчості воно було символом та універсальним поняттям. Представляло їжу, енергетику, комерцію та економіку. У цьому йдеться про безгосподарність, марнотратство, голод у світі та екологічні проблеми. Відтоді людство пережило стільки потрясінь: змінилися пейзажі, змінилося покоління, але хліб та пшениця — вічний символ.
Лінія складається з 5 різних шкіряних сумок із символічними деталями у вигляді плоского колоска на фурнітурі, а також ременів із такою фурнітурою.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: