Ранково-офісний вайб: 10 сумок із нового шоу Louis Vuitton Men FW’23
Музична складова — перформанс співачки ROSALÍA.

Минулого вечора в Парижі представили нову чоловічу колекцію Louis Vuitton. Розробка шоу і концепція івента належить засновникові бренду KidSuper Колмові Діллейну.

Як запрошений дизайнер, Діллейн зробив ставку на кольори і креатив. Особливо попрацював над аксесуарами, які є невід’ємною частиною ДНК бренду.

На сумках поряд із монограмами є головні атрибути зборів до офісу: яблука, круасани і кава. Склянки з традиційним ранковим напоєм ми бачили й у Вірджила Абло, заміну якому досі шукають.

До речі, саме Діллейна називали одним із можливих кандидатів на посаду креативного директора чоловічої лінії Louis Vuitton, проте рано говорити, чи він займе місце Абло.
Ймовірно, оберуть курс на роботу без єдиного творчого керівника — як-от у Jean Paul Gaultier, Moncler, Lacoste та AZ Factory.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: