Андре Тан презентував новий український sustainable-бренд для свідомого покоління RDNT, який народився під час війни. Попри трагічні реалії, RDNT дарує світло й транслює національні меседжі про незалежність, індивідуальність, свободу самовираження та жагу до життя. Буддійська філософія бренду — бути тут і зараз — зрозуміла нам як ніколи.
У першій колекції RDNT використана інноваційна екологічна тканина із переробленого пластику, яка на дотик і за характеристиками нагадує бавовну. Матеріал регулює теплообмін, вбирає вологу, що допомагає охолоджувати тіло у спеку та зігрівати у холод. У майбутньому бренд планує запустити в Україні виробництво, що працюватиме на відновлюваній сонячній енергії. А наразі виручені від продажу одягу RDNT будуть перераховані на підтримку армії України.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: