Б’юті-революція: як технології змінюють індустрію краси
AR-косметика, принтери для макіяжу та гаджети, що можуть замінити арсенал невеличкої клініки.

Digital-діагностика шкіри

Згідно з даними Американської академії дерматології «понад 20% жінок переконані, що їхні проблеми зі шкірою так чи інакше пов’язані з невірним підбором засобів для догляду за шкірою». Тож недивно, що ринок сканерів для діагностики шкіри розвивається семимильними кроками: косметичні бренди пропонують як портативні гаджети, що дозволяють дізнаватися про стан шкіри вдома та відсліджувати його в динаміці, так і серйозніші стаціонарні апарати, розташовані в косметичних магазинах.

трекер-кліпер від La Roche-Posay

На увагу заслуговують декілька новинок французького косметичного бренда La Roche-Posay, випущених за підтримки Apple. Портативний трекер балансу pH, який не тільки рекомендує персональну програму догляду за шкірою (на базі продукції La Roche-Posay, зрозуміло), а й визначає загальний стан організму — і попереджає власника про зневодженість або перевтому. Не перевищуючий його за розмірами трекер-кліпер має визначати кількість UV-випромінювання, яке щоденно отримує шкіри, і пропонує систему сонцезахисних засобів, а також нагадує власнику, коли засоби з UV-фільтрами потрібно нанести повторно.

скін-сканер

Скін-сканер у незвичному форматі насадки-об’єктиву для телефону — результат сумісної роботи бренда Neutrogena і технологічного стартапу FitSkin. Діагностика шкіри складається з чотирьох простих етапів: фронтального селфі та трьох максимально наближених фото: перенісся, підборіддя та щік. Завдяки потужним лампам та лінзі додаток може швидко проаналізувати стан шкіри (її пружність, глибину зморшок) та видати персональні рекомендації щодо догляду. На даний момент додаток пропонує косметику тільки з асортименту Neutrogena, проте розробники стверджують, що у найближчому майбутньому асортимент поповниться засобами інших beauty-марок.

Ще один приклад інноваційного підходу — французька beauty-марка IOMA, концепція якої побудована на персоналізації косметичних засобів. Всі місця продажу продукції IOMA обладнані сканерами, які за декілька хвилин оцінюють тонус шкіри, її схильність до висипів, наявність пошкоджень від UV-проміння та ще 15 факторів, важливих при виборі косметики. За результатами тестування консультант одразу на місці готує для вас індивідуальні денний та нічний креми.

Skin Scope

Марка SkinCeuticals протягом декількох років постачає в косметичні салони, з якими співпрацює, апарат Skin Scope. За 10 хвилин він визначає глибину залягання судин, кількість меланіну і жирність шкіри: на базі цих даних видаються рекомендації щодо косметологічних процедур. Діагностику на приладі Skinconsult можна пройти в деяких аптечних корнерах бренда Vichy — апарат не тільки визначає біологічний вік, жирність та зволоженість шкіри, але й може розповісти про персональні проблеми з волоссям і шкірою голови.

Le Teint Particulier, Lancome

Подібні аналізатори існують і в галузі декоративної косметики: завдяки цифровому скануванню ви можете отримати не тільки персоніфіковані крем чи серум, але й тональний, колір якого ідеально підійде тону вашої шкіри, унікальну помаду чи тіні для повік. Мабуть, найбільш відомий в цьому сегменті є прилад Le Teint Particulier від косметичної марки Lancome, який суттєво змінив процедуру підбору тональних засобів. Насамперед консультант визначає відтінок вашої шкіри за допомогою ручного сканера кольору. Результат обробляється комп’ютером на базі даних 20 тисяч різних відтінків. Потім ви обираєте бажану щільність засобу (від щільної, що маскує акне та серйозні проблеми шкіри, до напівпрозорого тінту) та фініш (матовий, сатиновий чи сяючий) — і Le Teint Particulier прямо в магазині змішує потрібні пігменти, наливаючи ваш персоналізований тональний у флакон з дозатором.

Eléver від Procter & Gamble

На нещодавньому техно-шоу в Лас-Вегасі Procter & Gamble анонсував випуск косметичного принтера Eléver: завдяки сенсорам і камерам він розпізнає недоліки і нерівності тону шкіри і дозовано наносить на них порції тонального засобу. Пристрій, як стверджують розробники, зможе суттєво економити кількість використаного тонального засобу в порівнянні з традиційним способом нанесення. Запустити Eléver в серійне виробництво обіцяють вже в 2020-му.

Інноваційні гаджети

UFO від Foreo

Один із найобговорюваніших цьогорічних б’юті-гаджетів — «розумна» маска UFO від Foreo, яка поєднала в собі прилад для LED-терапії, делікатний масажер, а також кріо- та термоефекти). Головна задача UFO — скоротити час застосування (90 секунд проти стандартних 20 хвилин) тканевих масок та збільшити їхню ефективність. Керувати «компактним салоном краси» можна за допомогою телефону або встановлюючи режими безпосередньо на приладі.

Light Therapy Mask

Втім, ідею домашніх LED-масок в останні роки зацікавилися багато гравців б’юті-ринку. Бюджетну версію LED- маски успішно продає бренд Neutrogena. У Light Therapy Mask можливо встановити 28 різних програм, які використовують потоки червоного і блакитного світла для лікування та відновлення шкіри.

Espana Acne-clearing blue Light Pen

Вище згадані FOREO випустили вузькоспеціалізований гаджет для боротьби з акне: Espana Acne-clearing blue Light Pen. Невеличка «ручка» ідеально підходить для прицільної дії на висипання: блакитне світло знищує бактерії, які викликають акне.

SpectraLite EyeCare Pro LED Device

Марка Dr Dennis Gross пропонує використовувати фототерапію для попередження зморшок і ознак віку: на внутрішній стороні футуристичних окулярів SpectraLite EyeCare Pro LED Device розміщені 72 LED-лампи, дія яких, як запевняє виробник, зменшує темні кола під очима, усуває зморшки і робить шкіру більш пружною.

OXYjet

Лідери безін’єкційної мезотерапії Nora Bode анонсували портативну версію приладу OXYjet для домашнього використання. Як і в салонній версії апарату, OXYjet Go використовує запатентовану технологію імпульсних «ін’єкцій» кисню під тиском, що дозволяє точково вводити препарати в проблемні ділянки шкіри. На українському ринку OXYjet GO з’явиться в продажі вже наприкінці осені завдяки beauty-дистриб’юторам Starlit.

Помітна новинка серед професійних гаджетів — багатофункціональна косметична установка InMode, яка об’єднала радіочастотну, лазерну та IPL-технології. Завдяки гібридній лазерній епіляції, наприклад, можливо безболісно і надійно позбутися небажаного волосся, навіть світлого кольору. А технологія електроліполізу жирової тканини дозволяє позбутися целюліту в найшвидші терміни. В Україні  процедури InMode представленi у Центрi лазерної косметологiї Dr. Dudikova.

Технології доповненої реальності

фото: Sephora

Можливо, найпопулярніший приклад — додаток Sephora’s Virtual Artist, що дозволяє користувачу «приміряти» тисячі відтінків помад та тіней для повік на екрані власного смартфону. Також додаток можна використовувати як персоніфікований довідник з поєднання відтінків та цифрову інструкцію з нанесення макіяжу. За інформацією Sephora, з моменту запуску додатку в 2016-му році користувачі «приміряли» понад 200 мільйонів варіантів макіяжу.

Влітку новий додаток для макіяжу анонсував і YouTube: завдяки AR-технології користувачі YouTube Beauty Try-On можуть «примірити» на себе макіяж популярних блогерів. Цікаво, що першим партнером додатку став бренд MAC Cosmetics: користувачі могли віртуально «нафарбуватися» новими відтінками помад до їхньої офіційної появи в магазинах.

Віртуально «спробувати» засоби Yves Saint Laurent можна у досить зручному додатку ColorMirror By Yves Saint Laurent Beaute. А ось «приміряти» вже готовий макіяж з каталогу можна в додатку Make-Up Genius від L’Oreal.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: