Бренд ARTRAMUS став амбасадором міжнародного руху White Ribbon
Услід за Домами Stella McCartney та Saint Laurent.
A

RTRAMUS став першим українським брендом, який підтримав міжнародний громадський рух «Біла стрічка / White ribbon», спрямований на захист прав жінок в питаннях гендерної рівності. У межах співпраці з «Білою стрічкою» Тетяна Рамус випустила капсульну колекцію тематичних футболок.

«Білу стрічку» активно підтримують Сальма Гаєк, Девід Бекхем, Гвінет Пелтроу, Наомі Кемпбелл, сер Пол Маккартні та інші світові знаменитості, а також бренди Stella McCartney та Saint Laurent. В Україні першим публічним амбасадором організації став український спортсмен Андрій Шевченко.

Простір ARTRAMUS спільно з «Білою стрічкою» проводить тематичні семінари за участю міжнародних та національних лідерів громадської думки, експертів і профільних державних організацій.

У межах підготовки до Міжнародного дня White Ribbon (25 листопада) ARTRAMUS спільно з «Білою стрічкою Україна» провели зйомки соціального ролика «Біла стрічка: бій з тінню». Зйомки відео відбулися на Арт-заводі «Платформа» за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні.

Голова «Білої стрічки Україна» Вероніка Мудра та амбасадор руху Тетяна Рамус залучили до участі в проекті національних лідерів України з різних сфер: політики, спорту, бізнесу і культури.

 


Після завершення зйомок в творчому просторі ARTRAMUS відбулася afterparty в форматі дружнього вечері

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: