инулої ночі в Музеї сучасного мистецтва в Нью-Йорку глянець WSJ вшановував досягнення креативного директора бренда Burberry Рікардо Тіши. Він отримав нагороду як фешн-інноватор року. Серед гостей премії були Джіджі Хадід, Кім Кардаш’ян та Каньє Вест, які привітали майстра зі сцени.
Підтримала дизайнера цього вечора і його муза Ірина Шейк, яка нещодавно разом із Тіши взяла участь у цікавій зйомці Vogue Italy, присвяченій саме майстру.
У березні 2017 року Рікардо завершив свою роботу для Givenchy та пішов у відпустку. Відпочинок тривав майже рік, але Тіши й досі згадує цей час. «Під час моєї відсутності світ начебто змінився, все стало більш неспокійним, швидким. Тоді я з ентузіазмом це сприйняв — я змінив дизайн бутика та залишив білу стіну як майданчик для самовираження».
Рікардо зізнається, що його надихає молодь та швидкоплинний світ, а саме — стіна та різнокольорові маркери «стали основою для особливого арт-об’єкта». Графіті уособлює як позитивні речі, так і негативні, романтичні й водночас сумні. А напис Happy to B here став символом змін. Рікардо зізнається, що обожнює креатив, тож зміни та нові творчі досягнення ще попереду!
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: