Історія бренда BEVZA у межах спецпроєкту UFW — Action: Sustainable Fashion
Один із найпізнаваніших українських брендів у світі.

Сталий розвиток моди включає безліч аспектів та є процесом безперервного вдосконалення. Акумулюючи досвід роботи, дизайнери, що надихаються філософією sustainability, постійно знаходять інноваційні рішення для створення своїх колекцій. 

Сьогодні практика використання повністю екологічних матеріалів є справжнім викликом для fashion-брендів через їхню високу ціну та відносно невеликий вибір тканин на ринку. Тим не менш, поступова трансформація бренда в цьому напрямку є невід’ємною частиною процесу створення відповідального майбутнього індустрії.

 

Бренд Bevza створює майбутнє свідомого споживання із новими цінностями краси. Етичне ставлення до природи і виробництва є однією з фундаментальних цінностей команди компанії.

Бренд вірить, що мода не має існувати ціною життя нашої планети.

Фокусуючись на ідеях сталого дизайну, нові колекції Bevza формуються на поєднанні стилю, елегантності та етичного виробництва.

Світлана Бевза

Cьогодні Bevza є одним із найбільш пізнаваних у світі імен української індустрії моди, а також одним із найуспішніших українських брендів. 

У 2018 році команда бренда створила колекцію FW19, до якої увійшли вже відомі сьогодні екологічні пуховики з реалістичним анімалістичним принтом, що нагадує справжнє хутро. 

У колекції FW20, яка була представлена на Тижні моди у Нью-Йорку, дизайнерка використала інноваційні текстури з перероблених матеріалів. Трикотажні сукні й топи із колекції виконані з поліестеру, виготовленого із пластикових пляшок, що зібрані на дні океану, а інші особливі моделі створені з переробленого деніму.

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: